“klein maar fijn restaurant”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Een tafel reserveren
zo 22/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 828 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Dit is een klein maar gezellig restaurant.De kokkin is van Thaise afkomst en sommige gerechten zijn dan ook Oosters georiënteerd.Deze zijn dan ook zeer lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019

1 augustus 2019 beoordeeld

Mariloup is een heel gezellig restaurant gelegen in het centrum van Brugge. De gastvrouw is heel erg vriendelijk. De Thaise kokkin maakt heerlijke Vlaamse/ Thaise gerechtjes en deze zijn vers (!!!) bereid. Een echte aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog terug.

28 juli 2019 beoordeeld

Wat een gastvrijheid
Zeer lekker gegeten, zowel de Thaise gerechten alsook, de vol au vent werd geliefd door onze dochter
Gaan zeker terug!

27 juli 2019 beoordeeld

Zonder reservatie, toch nog een laatste tafeltje voor ons. Eten was heerlijk en de gastvrouw heeft al onze verwachtingen overtroffen, zulke gastvrijheid chapeau. Als wij weer in Brugge zijn komen wij zeker terug (met reservatie :))

14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en leuke avond gehad.
Alles wordt er vers bereid.
Aangename zaakvoerster en uitermate goede Thaise kokkin.
Dikke pluim voor team Marieloup.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!