“Verwachting overtroffen”

vr 18/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 832 Restaurants in Brugge
27 juli 2019 beoordeeld

Zonder reservatie, toch nog een laatste tafeltje voor ons. Eten was heerlijk en de gastvrouw heeft al onze verwachtingen overtroffen, zulke gastvrijheid chapeau. Als wij weer in Brugge zijn komen wij zeker terug (met reservatie :))

Datum van bezoek: juli 2019

14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en leuke avond gehad.
Alles wordt er vers bereid.
Aangename zaakvoerster en uitermate goede Thaise kokkin.
Dikke pluim voor team Marieloup.

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De loempia's waren uitstekend lekker en de désert ook, een super bediening.super goeie chefkokin en gezelligheid.

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd maar waren meer dan welkom. De bediening is vlot, eerlijk en vriendelijk. Alles lijkt vers gemaakt te zijn en de Thaise kokkin maakt het helemaal af! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat wij hier kwamen! We hadden al veel positieve dingen gehoord. Het was écht lekker! De bediening was ook top en de zaakvoedster is een zeer vlotte en sympathieke mevrouw!

Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!