“Lekker eten”

do 20/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 17 van 822 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De loempia's waren uitstekend lekker en de désert ook, een super bediening.super goeie chefkokin en gezelligheid.

Datum van bezoek: juni 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd maar waren meer dan welkom. De bediening is vlot, eerlijk en vriendelijk. Alles lijkt vers gemaakt te zijn en de Thaise kokkin maakt het helemaal af! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat wij hier kwamen! We hadden al veel positieve dingen gehoord. Het was écht lekker! De bediening was ook top en de zaakvoedster is een zeer vlotte en sympathieke mevrouw!

Een echte aanrader!

24 april 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke gastvrouw, die nog tijd vrij houdt voor een babbeltje met de klanten. Leuk, klein en gezellig interieur. Rustige omgeving en toch centraal in Brugge. Heel lekker eten en zeker ook voldoende. Zeker aan te raden.

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een daguitstap in Brugge kwamen we hier terecht. We hadden geluk, want we hadden niet gereserveerd. Het interieur was warm en huiselijk. We voelden meteen de rust toenemen. We werden ook hartelijk verwelkomd en er was geen vraag te veel. We kregen ook uitleg over de Thaise gerechten. Het aperitief van het huis was lekker. Fijn dat je zelf de hoeveelheid van de likeur mag bepalen! Nadien aten we een superlekker Thais gerecht met verse groenten. Dit proefde je zeker. Nadien dronken we ook nog een verse thee. We konden kiezen uit verschillende smaken. Het werd leuk geserveerd met een zelfgebakken koekje. Heel fijn dat er met zoveel verse producten wordt gewerkt!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!