“Zéér goede Belgische/Thaise keuken”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Een tafel reserveren
zo 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 19 van 818 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke gastvrouw, die nog tijd vrij houdt voor een babbeltje met de klanten. Leuk, klein en gezellig interieur. Rustige omgeving en toch centraal in Brugge. Heel lekker eten en zeker ook voldoende. Zeker aan te raden.

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een daguitstap in Brugge kwamen we hier terecht. We hadden geluk, want we hadden niet gereserveerd. Het interieur was warm en huiselijk. We voelden meteen de rust toenemen. We werden ook hartelijk verwelkomd en er was geen vraag te veel. We kregen ook uitleg over de Thaise gerechten. Het aperitief van het huis was lekker. Fijn dat je zelf de hoeveelheid van de likeur mag bepalen! Nadien aten we een superlekker Thais gerecht met verse groenten. Dit proefde je zeker. Nadien dronken we ook nog een verse thee. We konden kiezen uit verschillende smaken. Het werd leuk geserveerd met een zelfgebakken koekje. Heel fijn dat er met zoveel verse producten wordt gewerkt!

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader, heel vriendelijke gastvrouw, vlotte bediening. De kokin is een Thaise. Daardoor staan er naast bv. een klassieke vol au vent of kaaskroketten, ook Oosters getinte gerechten op de kaart. De kaart is niet heel uitgebreid, maar alles wordt vers en met zorg bereid. Prijs-kwaliteit sterk. Een absolute aanrader!

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Heeft enkele vegetarische optie. Verse producten. Klein en knus restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben op zondagmiddag heerlijk geluncht bij Mariloup. De kaart is overzichtelijk en op het bord staan nog enkele suggesties. Vooral de mengeling van de Belgische en Thaise gerechten maakt dat er voor ieder wat wils bij zit. Verfijnde smaken, zo laten ze zich het beste samenvatten. Voor mij minder belangrijk maar voor anderen misschien wel: de porties zijn ruim voldoende. Nathalie is uiterst vriendelijk, dat merkte ik al toen ik een week eerder telefonisch reserveerde. Je voelt je van het begin af aan thuis. De ruimte is niet zo groot dus vooraf reserveren zou ik wel aanbevelen. Wij gaan zeker terugkomen!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!