“Sfeervol tearoom om van te smullen”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Reserveren met
Mariloup is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 804 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere koffie en wafels. Je kan er ook pannenkoeken. Vriendelijke bediening en leuk ingericht. Gezellig! Ik ga er zekerlijk terug!

3 weken geleden beoordeeld

Heel lekker gegeten in een mooi interieur. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je.
Wij hebben gekozen voor de Thaise suggesties.
Enorm vriendelijke gastvrouw en kokkin. Beide dames vertonen een ongeziene passie voor de zaak

Datum van bezoek: februari 2019
3 weken geleden beoordeeld

Topzaak in hartje Brugge!
Supervriendelijke, warme gastvrouw die haar zaak met hart en ziel uitbaat. Hier ben je echt welkom!
Topkokkin, die superheerlijke gerechten op tafel tovert! We waren met 4 en kozen elk een ander gerecht. Alle gerechten waren super!
Wij weten alvast waar we volgende eten, als we in Brugge vertoeven!

3 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst, op nog geen vijf minuten van parking Zand.

De kaart is niet uitgebreid maar wordt aangevuld met bord met suggesties. De vol-au-vent van mijn echtgenoot was zalig, de spaghetti bolognese voor de dochters en mijn gebakken noodles met kip waren zeer lekker en bevatten grote stukken groenten. Ruime porties en correct geprijsd.

Zal zeker terugkeren.

31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super .prijs kwaliteit. Heel correct.heel lekkere Thaise Gerechtje .Goeie lunch.een aanrader.vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!