“Dagje winkelen in stad ,lunch ”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Reserveren met
Mariloup is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 31 van 799 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal ,lekker gegeten en zeer goede bediening .

Prijs kwaliteit een aanrader !!!

Zeker doen bij bezoek aan het mooie Brugge .

3 weken geleden beoordeeld

Een klein restaurant met zeer vriendelijke bediening. De Thaise kokkin zorgt voor uiterst lekkere schotels. Het beste Thais dat ik al gegeten heb. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je. We moesten even wachten maar hiervoor kwamen ze zich uitgebreid verontschuldigen.
De kaart heeft ook enkele Vlaamse klassiekers voor de liefhebbers.
Goed bij prijs ook.
Een aanrader maar reserveren lijkt me een goed idee. Wij hadden geluk om het laatste tafeltje te krijgen.

12 januari 2019 beoordeeld

Je hebt hier nooit het gevoel een toerist te zijn, de service is hartelijk en gepersonaliseerd. De Thaise specialiteiten worden klaargemaakt door een super sympathieke Thaise dame.. een absolute aanrader..

Wij plannen vaak ons bezoek aan zee met een tussenstop in Brugge,... wij komen alvast zeker terug.

Jan en Ann

5 januari 2019 beoordeeld

Tijdens de lunch zeer lekker gegeten!
We hebben de Thaise gerechten genomen, die waren lekker, met verse groenten gemaakt! We komen zeker terug bij ons volgend bezoek aan Brugge.

Datum van bezoek: december 2018
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval gevonden. Super lunch adresje, lunchmenu, vele Thaise specialiteiten dankzij Thaise kok. Enorm vriendelijke gastvrouw. Alles wordt vers gemaakt, dat merk je en dat proef je. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!