“Top adresje in Brugge”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Reserveren met
Mariloup is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 34 van 799 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Tijdens de lunch zeer lekker gegeten!
We hebben de Thaise gerechten genomen, die waren lekker, met verse groenten gemaakt! We komen zeker terug bij ons volgend bezoek aan Brugge.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval gevonden. Super lunch adresje, lunchmenu, vele Thaise specialiteiten dankzij Thaise kok. Enorm vriendelijke gastvrouw. Alles wordt vers gemaakt, dat merk je en dat proef je. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden hier 's middags lunchen maar het zat al vol. We hebben via TA gereserveerd voor de avond. Naast de belgische specialiteiten hebben ze ook Thaise gerechten. We hebben cuchi kip en panang kip genomen en deze komen in mn top-5 van thaise gerechten die ik op heb. De gastvrouw is ontzettend hartelijk en samen met de goede bediening hebben we hier heerlijk gegeten.

Deze is een aanrader als je Brugge bezoekt, om gastvrij België te ervaren! Top gedaan.

4 weken geleden beoordeeld

Goede bediening, zeer toffe gastvrouw en het eten was super lekker ik ben heeeeeeeel tevreden ik kom zeker nog terug. Blijf zo verder doen

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag lunche vriendin. Lekker eerlijk eten. Gezellig interieur en héél vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!