“Topper in Brugge”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Reserveren met
Mariloup is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 34 van 796 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag lunche vriendin. Lekker eerlijk eten. Gezellig interieur en héél vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018

4 november 2018 beoordeeld

Gezellig niet al te groot restaurantje, zeer lekkere verse pannekoeken, zelfgemaakte confituur en verwarmde borden... Helemaal top! We komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening , lekker eten en een zeer gezellige sfeer ! Een echte aanrader voor wie het mooie Brugge bezoekt ! Topadres #mariloup

28 oktober 2018 beoordeeld

Klein gezellig restaurant met een heel vriendelijke uitbaatster. De kokkin is Thais en je kan er zowel Thaise gerechtjes krijgen als Vlaamse klassiekers. De vol-au-vent is hun specialiteit. Gezellig zitten, lekker eten en goede bediening!

21 oktober 2018 beoordeeld

even geen tijd/goesting om te koken en dit restaurant/bistro ligt in de buurt en moeten we nog uitproberen
om 12h30 waren we de eerste klanten, we mochten aan het raam - en misschien daardoor stroomden na verloop van tijd de klanten toe
heel vriendelijke bediening, niet opdringerig maar uiterst vlot, er werd ons tijd gegund om van het aperitief te genieten
we namen enkel een hoofdschotel - Thais, heel heel lekker en ruim voldoende
er komen lokale bewoners (altijd een goed teken) maar ook toeristen, kindvriendelijk, het babypopje werd voor een ander jong koppel zonder problemen opgewarmd
een adresje, net iets buiten de echte toeristische/winkel zone, om te onthouden

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!