“Zwaar achteruit gegaan”

JILLES Beer & Burgers Brugge
Geclassificeerd als nr. 242 van 811 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Jilles Beer & Burgers serveert gourmet beef-, veggie- , pork- & chickenburgers puur van smaak en heerlijk anders. Voel je thuis in onze burgerrestaurants in Gent, Brugge en Oostende en geniet van een ongedwongen etentje. Biersommelier Sofie Vanrafelghem koppelde elk bier op het menu aan een unieke burger. Geniet van onze ambachtelijke huisbieren Rostekop en Golfbreker. Bij ons vind je Belfurn Angus burgers van topkwaliteit, kippenburgers en 100% biologische hazelnootburgers. Een krokant gebakken speltbroodje en sidedish salade maken het geheel af. En onze frietjes? Die zijn rustiek en knapperig.
27 februari 2019 beoordeeld

Na in 2017 een 1e maal hier gegeten te hebben, na lange tijd nog eens terug gekomen omdat het zo'n prachtige ervaring was.

Het contrast kon niet groter zijn...
Angus beef, was compleet ZWART gebakken. Alle smaak was verdwenen uit het vlees.
De burger zelf was redelijk koud. Totaal niet afgewerkt zoals onze 1e ervaring.

Bediening was enorm traag, is duidelijk een gevolg van te werken met flexi jobs. Onderbemanning was een aanleiding tot chaos.
Tafel was niet afgeruimd toen we gingen zitten. En na 20min dan maar zelf gevraagd om deze af te ruimen. Terwijl ook maar gevraagd of we konden bestellen, want die vraag werd ons niet gesteld.

Was enorm teleurstellend, zeker na het eerdere bezoek, keken wij hier hard naar uit.

Enige plus, vriendelijk personeel.

24 februari 2019 beoordeeld

take away een echte ramp, koud, ziet er niet uit,, en tot overmaat van nog een grotere ramp 1 burger en het aangeboden dessert tekort geleverd, Bestel vaak via deliveroo
maar nooit meer biij Jilles

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten zeer lang wachten op ons eten (een uur na opdienen aperitief). Lekkere burgers, maar jammer dat je moet bijbetalen voor frieten. Een slaatje is dan wel weer inbegrepen. Luidruchtige setting op drukke momenten, de tafels staan ook zeer dicht op elkaar. We bestelden een bijpassend biertje bij de burger, deze kwam helaas pas wanneer na meermaals navragen en wanneer de burger dus al half verorberd was.

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige maandag op stap in Brugge. Jilles leek ons een goed idee. Kregen vlot een tafeltje. We aten een Il Commodoreburger en een Great Thomson. Het bijpassende bier was een voltreffer. De ober stond alleen voor een volle zaal en zorgde toch voor een prima bediening .Hier zie je ons terug !

Datum van bezoek: februari 2019
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Hartelijk bedankt voor je enthousiasme. Tot de volgende!

27 januari 2019 beoordeeld

Trendy plek bij de Vismarkt. Ik had niet gereserveerd en ondanks de drukte werd er toch een oplossing gezocht. Misschien niet het beste plekje maar toch kon ik de inspanning waarderen. Het personeel was vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles ok was. De burger was lekker en frietjes/wedges waren prima. Voor het eerst een Rostekop geproefd. Voor herhaling vatbaar. Er werden bij de verschillende hamburgers ook telkens biertjes gesuggereerd wat ik wel leuk vond.

Datum van bezoek: januari 2019
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Super, dat doet ons veel plezier te lezen! Tot een volgende!

Reizigers die JILLES Beer & Burgers Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In JILLES Beer & Burgers Brugge geweest? Deel je ervaringen!