Frederik3581

Magie in Brugge

Beoordeling van Hotel van Cleef
5,0 van 5 bollen24 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een parel in Brugge.

Mijn vrouw en ik zijn juist terug van een gezellig mooi weekendje in Brugge. Hotel van Cleef was de absolute top.

We werden enorm vriendelijk ontvangen door Frederik en na een korte uitleg kregen we een glaasje Champagne aangeboden in het salon.

Daarna naar onze prachtige suite. Alles was perfect.
Het ontbijt was heerlijk, het personeel super attent, heel vriendelijk en behulpzaam.

De kerstsfeer was prachtig. Dit is het beste hotel van heel Brugge.

We komen zeker nog terug.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel van Cleef
  • Booking.com
1.8 km van Hotel van Cleef
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Prachtige locatie met heel hartelijke ontvangst. Wij genoten van het interieur.
Het ontbijt is top alsook de bediening.
Een échte aanrader! Wij verbleven er samen met een koppel Duitse vrienden en het personeel sprak meteen perfect Duits met hen.
Het Hotel van Kleef boekte voor ons een privé rit met de koets, een privé rondvaart en beiden met een Duitstalige gids. 10/10!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Een prachtig pand in een rustige buurt van Brugge.
Vriendelijke eigenaars en zeer attent personeel.
Mooi ingerichte en propere kamers.
Lekker ontbijt dat je ook kunt nemen op het leuke terras.
Terras langs de reien is zalig om je terug te trekken uit het bruisende
centrum met een kopje koffie of biertje genietend van de voorbij
varende bootjes.
Bedankt voor de leuke en fijne attenties op de kamer.
We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 28 juli 2023

10/10 voor alles, zowel vriendelijkheid, netheid , service, ontbijt, parking, leuk terras, afternoon tea, rustig en gezellig , leuke ontvangst en rondleiding, informatie over Brugge... Kort samengevat, een sterke aanrader.

Kamertip: Afternoon tea op voorhand reserveren.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 28 december 2022

Net buiten het meest toeristische gedeelte van Brugge, maar op korte wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Geweldige ontvangst en onwaarschijnlijk vriendelijke begroeting van zowel de hoteleigenaars als de medewerkers. Het was de eerste keer in dit hotel, maar we hadden het gevoel dat we er reeds jaren te gast waren. Het lijkt alsof niets teveel was om het ons naar wens te maken. Faciliteiten zijn zoals men mag verwachten. Prachtig interieur dat klasse uitstraalt en een mooi winkeltje waar je leuke accessoires kan scoren. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd in een ongedwongen maar stijlvolle sfeer. Kortom, wij hebben een prachtig uitje gehad, mede dankzij de geweldige beleving van het hotel. Oprecht de moeite waard! D.Peeters

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Tweede keer binnen een jaar tijd dat we hier verbleven. TOP locatie. Heel rustig gelegen, weg van het drukke centrum en toch sta je op 5 minuutjes wandelen in dat bruisende centrum.
Heel vriendelijke ontvangst. The place to be om na het shoppen en de bezienswaardigheden die Brugge te bieden heeft, tot rust te komen

Kamertip: Parking bij het hotel. Heel veilig.
Datum van verblijf: oktober 2022