6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 391
TravelocityUS$ 391
PricelineUS$ 429
Beoordeeld op 23 november 2021

Dit is een super mooi hotel. Heel warm en gezellige decoratie. Het hotel is super goed gelegen. Bij aankomst werden we heel hartelijk onthaald met een glas champagne. Het personeel is er allemaal heel vriendelijk en voornaam. We voelden ons direct thuis. Mooie en heel verzorgde kamers van alle luxe voorzien. De ontbijtruimte was heel chique ingericht. Het ontbijt zelf was super. We konden alles bestellen. Niks was het personeel te veel. Om de hoek zijn we s avonds gaan eten bij zet you. Super lekker. Dit alles voor herhaling vatbaar. Bedankt

Kamertip: Neem best een kamer met kanaalzicht
Beoordeeld op 21 november 2021

Super ontvangen in dit prachtige hotel. Prachtige ruime kamer , bad en douche perfect . Extra zithoek .Zeer lekker ontbijt . Zeer oprechte en fijne vriendelijkheid . Toplocatie . Kom hier zeker terug . Parking vlakbij .

Beoordeeld op 11 november 2021

Wij hadden een zeer fijn verblijf in dit prachtig hotel. De ontvangst is zeer aangenaam, het ontbijt zeer verzorgd. Ook fijn dat ontbijt aan tafel wordt geserveerd, geen buffet. Priveparking is een pluspunt. Dit hotel is een aanrader!

Beoordeeld op 30 oktober 2021

Kleinschalig hotel, prachtige gezellige inrichting , zeer persoonlijk en uitgebreid onthaal, top ontbijt. Bovendien kamer upgrade gekregen. Centrale ligging om Brugge te voet te bezoeken, buitenterras bij het water.
Geen negatieve punten te bedenken. Topper!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

We werden bijzonder gastvrij en professioneel onthaald door Ben. We kregen ook leuke achtergrondinformatie over het pand waarin het hotel zich bevindt en konden een tafel kiezen. Wij kozen voor het terras gezien het een zeer mooie dag was. hier hadden we een zeer leuk uitzicht op de Reitjes van Brugge. We hebben enorm genoten van de afternoon tea: lekkere sandwiches, verfijnde patisserie en lekkere verse scones (we hadden er zo wel drie kunnen opeten!).

Datum van verblijf: september 2021