3 personen bekijken dit hotel
eDreams355 US$
Agoda.com357 US$
FindHotel357 US$
4 weken geleden beoordeeld

Hotel Van Cleef is een Prachtig hotel, heel lekker eten met een Sommelier die je het restaurant gevoel terug doet beleven en heel vriendelijke en attente staf, een absolute aanrader!!

De ligging met ruime parking is een grote plus.

Datum van verblijf: april 2021
4 weken geleden beoordeeld

top ervaring, eten op je kamer (covid 19)
dit was echt een culinaire ervaring in samenwerking met Restaurant Zet'Joe (Geert Vanhecke)
Er wad een gezelling tafeltje aan het raam (met view) gezet.
suite was top, rustig, stijlvol, centrum van Brugge. Top bediening!!

Kamertip: van kleef room was top
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 1 april 2021

Dag en nachtje Brugge gedaan in Hotel Van Cleef, zeer persoonlijk hotel, top ontbijt, zeer mooi kader en uitstekende bedden. Aanrader!
In het hotel is ook een klein winkeltje waar ze naast juweeltjes zeer lekker parfum verkopen van Aerin.

Kamertip: Wij zaten in de luxe suite, met zicht op de binnenkoer, zeer stil
Beoordeeld op 23 maart 2021 via mobiele applicatie

Een aanrader, persoonlijke aanpak en tof concept met het eten in de kamer. Uitstekend eten van het team van Geert van Hecke, lekkere wijnen en top bediening. In de ochtend prima ontbijt . Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 8 maart 2021 via mobiele applicatie

Dankzij het professioneel en warm onthaal van de familie Van Hecke hebben we dit schitterend hotel kunnen ontdekken en kunnen genieten van een gastronomische diner en een royaal ontbijt. Er zijn geen woorden om het welkom gevoel te omschrijven die we ondervonden. Bedankt Frederik en je team.