382 US$
CheapTickets382 US$
Travelocity382 US$
Priceline382 US$
Beoordeeld op 1 april 2021

Dag en nachtje Brugge gedaan in Hotel Van Cleef, zeer persoonlijk hotel, top ontbijt, zeer mooi kader en uitstekende bedden. Aanrader!
In het hotel is ook een klein winkeltje waar ze naast juweeltjes zeer lekker parfum verkopen van Aerin.

Kamertip: Wij zaten in de luxe suite, met zicht op de binnenkoer, zeer stil
Beoordeeld op 23 maart 2021 via mobiele applicatie

Een aanrader, persoonlijke aanpak en tof concept met het eten in de kamer. Uitstekend eten van het team van Geert van Hecke, lekkere wijnen en top bediening. In de ochtend prima ontbijt . Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 8 maart 2021 via mobiele applicatie

Dankzij het professioneel en warm onthaal van de familie Van Hecke hebben we dit schitterend hotel kunnen ontdekken en kunnen genieten van een gastronomische diner en een royaal ontbijt. Er zijn geen woorden om het welkom gevoel te omschrijven die we ondervonden. Bedankt Frederik en je team.

Beoordeeld op 8 maart 2021

Een prachtig hotel, fantastisch personeel met oog voor detail. De service en de kamers zijn uitstekend.
De ligging in hartje Brugge is fantastisch om van hieruit de stad te verkennen.
Kortom zeker een aanrader voor zowel koppels als gezinnen met kinderen

Beoordeeld op 15 februari 2021 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is de perfecte uitvalsbasis om Brugge te bezoeken.
Er is ook parking aanwezig wat een toppunt is.
De inkomsthal is adembenemend mooi. De vertrekken zijn heel mooi aangekleed met oog voor detail.
De kamers zijn luxueus in gerecht met alle comfort. Wij hadden een arrangement met private dinner in the room. Alles verliep perfect en het eten was zeer lekker.
Kortom wij hebben genoten van ons verblijf en vonden de bijkomende attenties heel leuk.

Datum van verblijf: februari 2021