Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com355 US$
eDreams357 US$
Travelocity355 US$
Beoordeeld op 15 februari 2021

We kwamen hier in Corona-tijd om te genieten van een private-diner met overnachting op de kamer.
Het was een fantastische ervaring. Zowel het diner in samenwerking met Zet'joe als de kamer waren top!
We werden verwelkomd met de nodige uitleg rond de stand Brugge, we kregen een rondleiding door het prachtige hotel en er werd ons een welkomstdrankje aangeboden.
Het diner op de kamer was subliem, alsook het ontbijt dat 's morgens op de kamer werd bezorgd. De extra attentie die we kregen omdat het onze huwelijksverjaardag werd zeker gesmaakt.
We hebben genoten van het begin tot het einde.
We keren zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 8 februari 2021

Excellente en vriendelijke service in een schitterend decor. Een hotel waar genieten centraal staat, ondanks de huidige beperkingen door de coronamaatregelen. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 11 januari 2021

Alles was perfect inorde, zoals een 5 ster hotel, zelfs in deze moeilijke tijden hebben ze alles gedaan om het zo gezellig mogelijk te maken en de bediening van de dinner op kamer was top!!
Niets negatiefs aan te merken.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi
Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 30 december 2020

Met ons 2 een dagje weg van alle drukte, het hotel was ons aangeraden door vrienden, zij waren zeer positief. Wij kunnen dit alleen maar beamen, ontvangst, diner , ontbijt, de kamer zelf, goede parking,etc.... maar vooral de passie en warmte waarmee dit hotel gerund wordt is absolute top! Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 30 december 2020

Wij zijn ongelooflijk ontvangen in dit charmante hotel: alles was top! Ondanks alle Corona-regels, hebben we ontzettend genoten met het hele gezin! Een aanrader voor iedereen die graag in de watten wordt gelegd!

Datum van verblijf: december 2020