Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 18 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij waren aangenaam verrast.
Bij aankomst waren we al dadelijk in vakantiestemming door de warme ontvangst.
Kamers zijn mooi, charmant en geriefelijk.
Ontbijt wat zeer uitgebreid, zelfs in deze coronatijd.
We zijn op hun aanraden gaan eten in spinola, eveneens een aanrader.
Perfecte plaats om tot rust te komen en Brugge van daaruit te ontdekken.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het personeel is fantastisch, deze familiezaak is een pareltje. De zoon Arnaud is zeer joviale man die ons hielp met de boeking en ons hartelijk ontving. We hadden een fantastische kamer met uitzicht op het water. Heel het hotel is piekfijn afgewerkt. Het ontbijt is een fantastisch. Dit hotel is een aanrader!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel. Smaakvolle inrichting en een geweldige bediening. Zeker een aanrader als je "iets meer" wil. Een fijn onthaal, lekker eten en een fantastisch ontbijt. Ligt pal in het centrum en geeft je toch een zeer rustgevend gevoel aan het water.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 11 december 2019

prachtige luxueuze kamer , ruim , heerlijk bed , vers fruit aanwezig , een mooie kerstboom en een leuke attentie voor sinterklaas op de kamer
alle medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam
prachtige locatie aan het water , in het centrum van Brugge
de restaurants die worden aangeraden zijn top , zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
het ontbijt en de afternoon tea zijn echt super.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019

We hebben hier jammer genoeg niet gelogeerd daar we via het arrangement van Zet'joe (by Geert Van Hecke) kregen we de gelegenheid om hier te ontbijten. Dit boutique hotel is ingericht in Engelse stijl met aparte kamers die elk een thema hebben. Het ontbijt wordt aan tafel bediend en bestaat o a uit vers fruitsap, een assortiment ontbijtkoeken, verschillende soorten charcuterie en kazen, artisanale confituur...Verder mag je ook nog een 'eibereiding' kiezen. We gingen voor het ei Benedicte een gepocheerd ei met beenham en verse champignons. Gewoon zalig bereid. Je hebt echt wel voldoende. De bediening is supervriendelijk en ik kan dit hotel enkel aanbevelen. Voor wie wil is er in 1 van kamers ook nog een vintage store. Bij mooi weer kan je ontbijten op het terras langs de Brugse reien waar de bootjes voorbijvaren.

Datum van verblijf: februari 2019