Beoordeeld op 28 mei 2019

We hebben hier jammer genoeg niet gelogeerd daar we via het arrangement van Zet'joe (by Geert Van Hecke) kregen we de gelegenheid om hier te ontbijten. Dit boutique hotel is ingericht in Engelse stijl met aparte kamers die elk een thema hebben. Het ontbijt wordt aan tafel bediend en bestaat o a uit vers fruitsap, een assortiment ontbijtkoeken, verschillende soorten charcuterie en kazen, artisanale confituur...Verder mag je ook nog een 'eibereiding' kiezen. We gingen voor het ei Benedicte een gepocheerd ei met beenham en verse champignons. Gewoon zalig bereid. Je hebt echt wel voldoende. De bediening is supervriendelijk en ik kan dit hotel enkel aanbevelen. Voor wie wil is er in 1 van kamers ook nog een vintage store. Bij mooi weer kan je ontbijten op het terras langs de Brugse reien waar de bootjes voorbijvaren.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Om ons 10 jarig huwelijksjubileum te vieren wilde mijn vrouw wel eens naar Brugge gaan. Ik zocht en vond dan via het internet Hotel Van Cleef terug. Ietsje luxueuzer en duurder dan we gewend zijn, maar je leeft tenslotte maar één keer. Zo gezegd, zo gedaan en geboekt voor 3 nachten.
We hebben er geen seconde spijt van gehad. Het Van Cleef team bedient je met plezier op je wenken. Alles wordt als het ware voor je gedaan, een verademing. We namen het Winterarrangement. Zo waren ook de bezoeken aan alle stedelijke musea inbegrepen in de prijs, net als een rondleiding met gids en een bezoek aan brouwerij De Halve Maan. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd.
Twee diners werden voor ons gereserveerd. 1 in restaurant De Refter vlakbij het hotel. Een tweede bij Breydel De Coninc. Al het voorgaande eveneens inbegrepen bij het arrangement. Er is ook de mogelijkheid tot het nemen van een Afternoon Tea.
Het personeel staat je ook graag bij met tips over de mogelijke restaurants of wat dan ook. U vraagt zij draaien.
Ook nadat u het hotel verlaten heeft, blijft men zeer behulpzaam. Zo hebben ze voor ons een taxi geregeld om met het stormweer thuis te geraken. En dit aan zeer gunstige voorwaarden. Wij kunnen het hotel dan ook aan iedereen aanraden.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Toplocatie, tophotel; mooie, stijlvolle & propere kamers, ongelooflijk lekker ontbijt & een uitzonderlijk vriendelijk ontvangst

Tip: bezoek zeker de vintage decoratie shop in het hotel zelf (voormiddag)!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019

Ongelooflijk pittoresk en stijlvol ingericht hotel dat rustig gelegen is, maar toch op een steenworp van het toeristische centrum.
Uitbaters en de ganse staf zijn super vriendelijk en behulpzaam. Alleen daarom zou je al terug gaan.
Het overheerlijke ontbijt geeft je voldoening en genoeg kracht en levensvreugde om de dag in Brugge door te komen. Egg's Benedicte: doen!
We komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Genoten van een avond, nacht en ontbijt in dit bijzondere hotel. Prachtig gedecoreerd en de warmte omarmd je. Zeer attent en gastvrij. Tot in de puntjes verzorgd. Parel! En toplocatie qua stad en restaurants.

Datum van verblijf: december 2018