Beoordeeld op 2 september 2017

In dit hotel ontbreekt het de gasten aan niets. Al je wensen worden vervuld. Buitengewoon vriendelijk personeel. Sfeervolle ambiance. Alles klopt gewoon. Magnifique ontbijt wordt aan je tafel gebracht. Prachtig terras aan het water waar menig toeristenbootje langs kwam en de mensen verwonderd keken naar het terras. We gaan zeker terugkeren naar dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017

Verbleven hier een weekend n.a.v. ons huwelijksverjaardag . Super locatie , gezellig , rustig en toch dicht bij het centrum , supervriendelijk , prachtige kamers , heerlijk ontbijt enz... . Kortom een ware topper . Alle lof die hier te lezen valt is meer dan terecht .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben heerlijk verbleven in het gasten verblijf in het bijgebouw. Prima en hartelijk ontvangst. Geen probleem om de auto te laten staan na het uit checken. Gastvrij en aangenaam verblijf voor een weekendje Brugge

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Brugge een kamer geboekt in dit hotel. Bij aankomst aangenaam verrast, geweldige ontvangst waarbij uitleg over de historie van het pand. Na het nuttigen van een welkomst drankje, een Bellini, wat uitermate heerlijk was werd er gemeld dat de kamer gereed was. Voorgegaan door de zaakvoerder werd de kamer gepresenteerd, dit was in één woord geweldig, wat een pracht en stijl samengebracht in een boutique hotel. Dit hotel biedt rust, genot, en huiselijkheid voor de gast. Wij als horeca-ondernemers waren erg verrast, en blij te zien en te ervaren dat gastvrijheid hier bovenaan staat. Top,tot in de....... verzorgt en voelden er ons helemaal thuis. We komen zeker terug. Bedankt voor deze ervaring. Het deed ons goed.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 juni 2017

Kamer direct op het water. Heel erg rustig, mooi uitzicht. Zeer goede douche en bad en van alle gemakken voorzien. Bed lag erg lekker. De mensen zijn enorm vriendelijk en attent en geven je het gevoel of jij de enige gast bent. Het ontbijt wordt nog ouderwets aan tafel geserveerd:heerlijk rustig. Het terras aan het water is erg aangenaam. De inrichting van de algemene ruimtes is enorm sfeervol en je kunt heerlijk wegzakken met lekkere lectuur op een van de lekkere banken. De ligging is ideaal voor een bezoek aan Brugge en er is een ruime parkeerplaats. Een aanrader.

Kamertip: We hadden een zeer ruime kamer met uitzicht op het water.
Datum van verblijf: juni 2017