“Heerlijke lunch, keurige bediening”
Beoordeling van 't walpoortje

't walpoortje
Een tafel reserveren
za 19/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 82 van 832 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Gezellig restaurantje gelegen in het hartje van Brugge, schuinover de Huisbrouwerij de Halve Maan ( brugse zot). Streekgerechten , vlees- en visgerechten, geserveerd met verse frietjes....Wij werken met dagverse producten... Reservatie gewenst!
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier aan komen wandelen op weg naar de Halve Maan brouwerij. Trek in lunch. Na het zitten direct vriendelijke bediening. Kaart klopt niet met het bord buiten.
Tweemaal stoofvlees met frietjes besteld
Als lunch special.
Na een kleine 10 minutjes kwam 1 portie friet en twee borden stoofvlees.
Stoofvlees was zeer mals en lekker! Frietjes waren ok, maar zeker niet huisgemaakt. Ook het feit dat we maar 1 portie frietjes kregen voor 2 personen maakt dat we 4 sterren geven ipv 5.

Verder correcte service en lekker eten! Zeker een aanrader!!

Lege borden als bewijs lekker eten :)

Datum van bezoek: juli 2019

26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf aan bezoek brouwerij de halve maan hier de lunch gebruikt. Erg royale salade tomaat en garnaal, die was briljant, zeer goed op smaak, ook de salade met zalm en gamba gewoon goed. Perfect lunch adres met de stadsbrouwerij aan de overkant

Datum van bezoek: juni 2019
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke verrassing op een fijne plek. Op het terras werden we aangenaam verrast met heerlijke garnalen kroketten en hele goede vissoep. Ook de boterzachte kalfswangen een mooie traktatie. Alles huisgemaakt door een gepassioneerde chef. Enige kritiek is de wat beperkte wijnkaart. Het is een gezellig eetcafé met schappelijke prijzen. De bediening is sympathiek en betrokken

Datum van bezoek: mei 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Vroeg op de avond hier een maaltijd genuttigd. Zorg dat je reserveert als je hier wilt dineren.
Wij hebben binnen gezeten, erg gezellig en knus. Vlees en vis was erg lekker!

Datum van bezoek: maart 2019
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langs gewandeld zag 't er gezellig uit. Nog een tafeltje vrij en vriendelijk ontvangen. Gekozen voor de lamssteak suggestie en salade scampi's. Volgens mijn vrouw de beste salade scampi's ooit. De lamssteak met boontjes en krielaardappeltjes in een bruine saus was heel lekker. Flinke portie ook. Van de uitbater ook nog wat nuttige info over Brugge gekregen. Lekker gegeten voor normale prijs. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die 't walpoortje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't walpoortje geweest? Deel je ervaringen!