“Den Dijver en Jan Nepomucenus”
Beoordeling van 'T Klein Venetie

'T Klein Venetie
Geclassificeerd als nr. 148 van 813 Restaurants in Brugge
19 februari 2018 beoordeeld

Leuk cafe, met een prachtig uitzicht op de Dijver en de brug met het beeld van Jan Nepomucenus. Zonnetje erbij en je kunt er de hele middag genieten van uitzicht, mensen en de koffie of de biertjes.
De bediening is vriendelijk, geen poespas.

Datum van bezoek: februari 2018

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Plekje is prachtig, bediening was minder... we zaten buiten het was een prachtige dag in januari... de ober was echter erg gehaast/gestressd bij het opnemen van de drank, wij wilden graag chocolademelk... hij keek ons amper aan en vroeg niet eens of we slagroom wilden... minpuntje...
Daarna moesten we een poos wachten, het was ook druk, maar chocolademelk werd netjes gepresenteerd met heerlijke kletskopjes en een chocolaatje. Prijs was prima €3,00 voor een kop warme chocomel...

Datum van bezoek: januari 2018
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekkere glühwein en prachtig uitzicht...top toch? In de winter geen terras en binnen is het gezellig, maar niet groot. Wij hadden geluk dat het rustig was en we hebben ervan genoten ! Toilet op het gelijkvloers.

Datum van bezoek: januari 2018
10 december 2017 beoordeeld

'T Klein Venetie is zeker onze favoriete plaats in het mooie Brugge. In de winterperiode is het heel jammer dat het overdekte terras niet mag blijven staan, zodat je wel buiten kan zitten, maar dit zonder bescherming. Binnen zijn er wel plaatsen, maar die zijn veelal bezet. Deze zaak ligt op de toplocatie van Brugge. Duizenden foto's of selfie's worden hier gemaakt door toeristen. Wij bestellen meestal een lekker wijntje of koffie of the.
Heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2017
28 november 2017 beoordeeld

In dit café komen zowel toeristen als de echte Bruggelingen. Super vriendelijke bediening. Eenvoudig, maar gezellig interieur. Zaak heeft een topligging, gelegen aan de Dijver (het verlengde van dé Rozenhoedkaai . Leuk om de hordes toeristen te zien passeren. Boven de toog hangt een leuk en waarheid bevattend bordje: "there is no free wifi, talk to each other !"

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die 'T Klein Venetie bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 'T Klein Venetie geweest? Deel je ervaringen!