5 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor ma 4 mrt.
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 28 juli 2023

Erg mooi hotel met zeer vriendelijke medewerkers.

De ligging van het hotel is uitstekend. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden goed te voet te bereiken.

De medewerkers maken het bezoek extra fijn. Met name Bert (restaurant en terras) heeft ons verblijf extra aangenaam gemaakt. Erg attent, vlot, pro-actief en professioneel. Leuk om zijn enthousiasme te mogen ervaren!

De grandeur van het hotel is heerlijk. Voldoende ruimte om even te relaxen. Ook een bijzonder compliment voor de nachtportier die me in de - veel te vroege - ochtenduren wist te verblijden met een kopje koffie.

De spa ziet er fris en ruim uit. Helaas is de hamam verbouwd tot sauna en daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van. De op de website beschreven zoutwand is in feite niets meer dan een mist generator. Dat is wat mij betreft een verbeterpunt, maar de rest is zo goed dat deze review toch volle bak 5 sterren blijft.

Kamertip: Geniet minstens een keer van het diner in het restaurant (of op het terras).
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 4 juni 2023 via mobiele applicatie

Gewoon subliem. Alles is top. Prachtig hotel, zeer luxueuze afwerking, tot in de details. Bar en restaurant: mooie kaart, lekker eten, vlotte bediening. Ontbijt ook met alles erop er eraan. Zelfs de koffiekoeken en pistolets vind ik niet direct bij een lokale bakker

Kamertip: Ruime parking en toegang tot de parking
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 3 januari 2023

Nog steeds een mooi en goed hotel ,hebben er ook met oudejaarsavond het diner genomen en het was super .Bediening heel vriendelijk en super gelegen .We zijn hier nu al 9 keer geweest en steeds dezelfde kamen .

Kamertip: Wij vragen steeds een kamer op bovenste verdieping ,is rustig.
Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 25 november 2022

Je kunt hier ook gewoon langskomen om een koffietje te drinken in de bar. Ik plaatste me met mijn cappuccino in de ruime tuin, in de heerlijk comfortabele loungezetels daar. Ik was er bijna helemaal alleen, weg van de drukte, heerlijk rustig op deze warme zonnige herfstdag.
De cappuccino was duur, maar de tas was ook dubbel zo groot, dus dat rechtvaardigt de prijs ruimschoots.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 7 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zondagavond laatst gaan eten om iets te vieren en dan hebben we daar een slechte ervaring die op dit niveau zeker niet voor herhaling vatbaar is. Decoratie en gezelligheid is een iets maar méér dan 1 uur wachten op ieder gerecht is er nu net iets teveel aan. Was het incompetentie van het personeel of moesten ze eerst boodschappen doen in de nachtwinkel? We weten het niet want blijkbaar waren we niet de enigen die klaagden aan de kelner. Uiteindelijk is alles geserveerd geweest maar terugkomen doen we niet meer. Wat een afgang voor deze zaak en voor onszelf.

Datum van verblijf: oktober 2022
Guest Relations, Guest Services / Front Office van Hotel Dukes' Palace Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank om uw feedback met ons te delen.

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was van de service in ons Dukes' Grand Café.
Dit is zeker niet naar onze gebruikelijke normen.
We zullen uw feedback delen met ons restaurant team om onze restaurant ervaring ter aller tijden te verbeteren.

Mocht je verdere vragen hebben, aarzel zeker niet ons direct te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Guest Relations, Dukes' Palace