4 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 06/07/22
Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 268
Hotels.comUS$ 269
getaroom.comUS$ 304
Beoordeeld op 28 februari 2022

Wij hadden een nachtje geboekt in het Prinsenhof Hotel (ook gemanaged door Dukes). Maar door overboekingen mochten wij in Dukes slapen.
Ontbijt zeer uitgebreid met ongelooflijk veel keuze, een genot om te ontbijten! Mooi historisch gebouw. Het hotel zit op loopafstand van alle bezienswaardigheden van het centrum. Binnen een paar minuten ben je op de Markt.
Vriendelijk personeel. Inchecken was wel wat chaotisch omdat het druk was met in-en uitcheckers. We konden wel een gratis eerder de kamer krijgen wat heel fijn was.

We verbleven in de Superior kamer. Vonden de kamer verder niet heel erg bijzonder en redelijk gedateerd voor een 5* hotel.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 24 februari 2022 via mobiele applicatie

Echt een heeeel mooi hotel met prachtig interieur. We vonden de kamer erg netjes en schoon (kussens waren niet fijn, maar das persoonlijk natuurlijk). Ook rustig gelegen dus goed kunnen slapen. Ontbijt is ook echt een aanrader. Het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Handige parkeergarage.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 17 december 2021

Prachtig hotel op een magische plaats gelegen in het centrum van Brugge, wij aten en sliepen er reeds enkele malen en elke keer opnieuw vinden wij dit een super ervaring. In de zomer kan je genieten van een prachtige tuin en dat op een boogscheut van het centrum van Brugge. Echt een aanrader

Kamertip: Wij hadden een kamer met zicht op het belfort, het was zeer stil en het wij genoten een goede nachtrust
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 11 december 2021

Wij verbleven hier voor 1 overnachting als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag. Alvorens we aankwamen had ik gevraagd aan het hotel om ballonnen op de kamer te leggen en eventueel een verjaardagstaart. Niks was teveel voor het hotel! Alles was tot in de puntjes geregeld, van een super lekkere taart tot ballonnen in de kleuren van de kamer. Een gastvrij hotel en op elk detail wordt gelet. De prijzen in het hotel zijn aan de dure kant maar je zit nu eenmaal in een 5 sterren hotel dus dit is ook gewoon normaal.
Mijn vriend en ik hebben er heel erg van genoten en dit mede dankzij het hotel, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 21 november 2021

Ik geef 1 ster om de gemiddelde score naar beneden te halen want het is echt de huidige beoordeling niet waard. Buiten het gebouw en de ligging is er niet veel van een 5 sterren hotel aan. Heel overpriced.
Ontbijt is vrij basic, geen vers fruitsap, overgebakken eieren, pannenkoeken van de winkel, voorgebakken koffiekoeken. Niks vers.
Het lijkt of het personeel net begonnen is in het hotel. Uitbuiten zeker ?
Kamer is niets speciaals, verouderd. Zicht was slecht. Ondanks een 'upgrade'.
Welness was niet echt welness waardig, er was zelf geen onthaal. Hammam stonk naar zweet ... Geen mogelijkheid tot massage, nochthans waren er 0 massages bezig ...

Achja typisch tourist trap hotel.

Datum van verblijf: november 2021