Beoordeeld op 6 maart 2020

Ik vertolk hier bij deze de mening van mijn klant, die onlangs 2 nachten verbleef in Dukes Palace. Hij verbleef ook al eerder in dit hotel. De evaluatie was allesbehalve positief. Van een 5* hotel verwacht hij een veel hogere service dan wat hij kreeg. Bij aankomst niemand aanwezig om de auto te parkeren, aan de balie amper kennis van het frans, in de bar bestelt hij een Americano als aperitief en krijgt hij een koffie voorgeschoteld (we dachten dat u een café américain wou??), ontbijt kan niet voor 7u30???, kamer was aan renovatie toe, etc.... Werk aan de winkel indien dit hotel zijn reputatie niet naar de vaantjes wil zien gaan.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 maart 2020

Mooie kamers, super proper, goede service, en een helemaal fantastisch ontbijt (200 % tevreden!). In het wellness centrum was alles prima in orde. Enige minpuntje: in de hammam hadden we een betere geur verwacht. Maar al bij al een geweldige ervaring om van de luxe te kunnen genieten.

Beoordeeld op 4 maart 2020

Mooie kamers, beleefd en behulpzaam personeel en ongelooflijk ontbijt. Nooit meegemaakt.
Voor ons voor herhaling vatbaar. Goede ligging, pal in het centrum. Ook het diner was van hoogstaande kwaliteit.

Beoordeeld op 28 februari 2020

Een fantastisch hotel waar wij elk jaar graag terugkomen.Restaurant bar en lounge is tip top in orde. Vriendelijk personeel en goede service. Het is een 5 sterren hotel dus redelijk aan de prijs. Maar dan heb je ook wat.

Kamertip: Superior kamer met tuinzicht. Lekkers rustig en een mooi uitzicht
Beoordeeld op 26 februari 2020

We hebben samen genoten van het super lekkere valentijnsmenu die aangeboden werd in het gezellige restaurant.
Onze overnachting hebben we doorgebracht op een juniorsuite die ook zeer verzorgd en mooi was.
Het ontbijt is ook echt wel super verzorgd met warme en koude gerechters.
Al bij al een aanrader om te kiezen voor dit prachtige hotel in het hartje van onze stad Brugge.

Kamertip: Junior suite