Beoordeeld op 24 augustus 2019

Mooi klassehotel, midden in stad met parking, goed onthaal, receptie. Mooie salons om even bij te komen, leuke bar, mooi restaurant. Pracht van een tuin met terras, aangenaam om even een biertje of wijntje te proeven met leuke tapa's

Kamertip: Neem tuinzicht
Beoordeeld op 22 augustus 2019

De kamer was erg verzorgd en het personeel erg vriendelijk. Er werkte iets niet in de Spa en het personeel is dit onmiddellijk komen oplossen (op een zondag). Het ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid. Je kon ook een glaasje cava nuttigen tijdens je ontbijt, wat erg leuk was! Het had hoewel nog beter geweest had dit een glaasje champagne geweest, de prijs en de sterren van het hotel in gedachten houdende. We raden het hotel aan!

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Dit was een zeer fijne ervaring: supervriendelijk personeel, prachtige locatie en heerlijk ontbijt. Ook de wellness was zeer fijn; voor ons zou een klein zwembad in de wellness een hele meerwaarde geweest zijn.

Kamertip: Prachtig zicht op de tuin. Badkamerwand is in mat glas; hierdoor iets minder privacy.
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Zeer mooi verblijf
Karaktervol en uitstralende klasse
Zeer gedienstige medewerkers
Middenin een groene oase van rust in het hartje Brugge
Ruime nette parking
Enkel zwembad zou nog een leuk extraatje zijn voor uitbreiding welness

Kamertip: Gordijnen die de kamer volledig verduisteren
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Het hotel op zich, uitzicht, kamers, buitenzijde, buitenterras is zéér mooi. Het ontbijtbuffet is degelijk. De ontvangst was minder. We werden aan de balie ontvangen, kregen onze sleutel en dat was het. Geen uitleg over onze upgrade naar de welness, laat staan waar de wellness ruimte lag. Geen uitleg over het ontbijt, laat staan, waar de ontbijtzaal lag. Het is niet oké, voor een vijf sterren hotel om mensen aan de balie te plaatsen die geen uitleg geven. Dit is het minste, heeft zelfs niets met sterren te maken. Dit moet beter.

Datum van verblijf: mei 2019