196 US$
179 US$
186 US$
162 US$
  • Bar/lounge
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
144 US$
103 US$
  • Bar/lounge
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
119 US$
108 US$
211 US$
177 US$
  • Bar/lounge
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
  • Bar/lounge
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
102 US$
100 US$
91 US$
  • Gratis parkeren
21 juni 2018 beoordeeld

Tophotel... maar door onverwachts bezoek van de schoonmaakploeg omstreeks 18 uur in de slaapkamer een domper! Het was verdorie de eerste huwelijksnacht in het hotel wat we onze zoon en schoondochter cadeau deden!

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Antoine J, Guest Relations Manager van Hotel Dukes' Palace Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw reactie en opmerkingen.

On schoonmaakploeg komt inderdaad in alle kamers langs tussen 18u00 en 18u30 om de 'Turndown Service' aan te bieden.

Dit is een service waarbij wij de bedden openen, de gordijnen sluiten, etc. Kortom; onze equipe zorgt ervoor dat jullie kamer klaar is om te gaan slapen. Dit is een een standaard service is alle 5-sterren hotels en vrijblijvend.

Onze ploeg gaat steeds aankloppen vooraleer ze binnenkomen, en u zoon had de keuze om deze service te weigeren. De gasten, hadden eveneens een 'do not disturb' kaart aan de deur kunnen hangen.

Wij blijven ter beschikking in geval van vragen, of voor verdere informatie.

In de hoop jullie opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Antoine

21 juni 2018 beoordeeld

Dit hotel is alles wat we hadden gehoopt. Een prachtig oud, maar goed onderhoud en sierlijk gebouw midden in het centrum van Brugge en met ook meteen parkeerplek onder het hotel. De kamer was erg goed. Heerlijk bed en een hele riante en mooie badkamer. Verder was de inrichting van het hele hotel stijlvol en chique. Een hotel waarin je een heel weekend kan verblijven zonder maar naar buiten te gaan, met prachtige ruimtes om in te zetten en je ogen uit te kijken.
Kortom een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
16 juni 2018 beoordeeld

Letterlijk in het hart van. Brugge wordt de hotelgast hartelijk ontvangen. Met name noem ik één van de medewerkers:Samuel. Helpt met de koffers, geeft info over Brugge, wijst de weg enz.Mooie ruime kamers met voortreffelijke bedden en sommigen met uitzicht op een fraai aangelegde tuin. Goed gevarieerd ontbijt en ruime ondergrondse parkeergelegenheid ( € 25 per nacht)). Kortom: aanbevolen.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
14 juni 2018 beoordeeld

Na een vriendelijk onthaal aan de receptie, vonden wij in de kamer nog en persoonlijke attentie om ons welkom te heten. De kamer was zeer ruim en kraaknet.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer lekker, alles wat je je kan indenken is aanwezig.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
9 juni 2018 beoordeeld

Fijne ontvangst en zeer aangename kamer, zeer rustig met uitstekende bedden. Ruime en stijlvolle badkamer. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Hammam en sauna verzorgd en ontspannend. Fijne en rustgevende tuin met veel groen en ruimte en terras. Dit is in hartje Brugge een hotel met historische roots waar je volledig tot rust kan komen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner