“Met bongobon zoete zonde. Lekker!!”
Beoordeling van Heavenly Cakes

Heavenly Cakes
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Bakkerijen in Brugge
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Met bongobon zoete zonde gegaan. Kregen een drankje, cupcake en geschenk voor 2 personen. Lekkere thee genomen, uitstekende cupcake en chocolaatjes en koekjes meegekregen. Echt lekker. Interieur sober maar schattig.

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn langs geweest met een bongobon. We konden kiezen uit de etalage van gebakjes en een drankje. Na afloop kregen we nog als attentie een rijkelijk gevuld zakje mee. Aanrader!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heavenly Cakes kunnen we absoluut aanbevelen voor een thema gebak of taart bvb voor een verjaardag en andere feestjes.
Ter plaatse kun je het gebak nuttigen
met een heerlijke koffie of thee, weliswaar in een sober interieur maar toch gezellig.
Er is ook een klein terrasje aan de straatkant.
De uitbaters, een echtpaar, zijn uiterst vriendelijke mensen.
Zij combineren deze zaak met de naast gelegen dagbladhandel.

2 augustus 2016 beoordeeld

Heel leuke zaak net buiten het toeristisch centrum, leuke ontbijtjes, belegde broodjes, of een gebakje bij een lekkere koffie, alles is even lekker. De moeite waard een kleine wandeling.

27 februari 2016 beoordeeld

Ze maken alles wat je maar wenst ..
ik had een taartje van een prinses besteld voor de communie van mijn metekindje en ze was er helemaal verzot op !! super mooi afgewerkt en de taart was "hemels".
je kan er ook chocolade en allerlei soorten cupcakes kopen..
en sinds een aantal maanden kan je ook ter plaatse genieten van een stukje taart, een cupcakes en een drankje ..
een aanrader voor de zoetekauwen onder ons ;-)

Reizigers die Heavenly Cakes bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Heavenly Cakes geweest? Deel je ervaringen!