“Voor de bierliefhebber”
Beoordeling van Staminee de garre

Staminee de garre
Geclassificeerd als nr. 40 van 724 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere bar op een bijzonder plek: verstopt in een steegje zit dit bijzondere biercafe. In een oud karakteristiek pand twee verdiepingen met kleine tafeltjes en een bar met een ruim assortiment bieren met bijpassende glazen. Voor de echte bierliefhebber.

Datum van bezoek: juni 2021

19 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de Breydelstraat wandelt, kan je deze bar ontdekken. Langs een smalle doorgang kom je bij de garre. Het is een café met een ruime keuze aan lokale bieren. Voor de bierliefhebber is het een aanrader. Vroeger was dit smalle gangetje een brandgang.

Datum van bezoek: juni 2021
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje moeilijk vinden, maat toch op een steenworp van de markt.
Hier vind je een gezellige bruine kroeg met een lekkere trippel van het huis.

Datum van bezoek: oktober 2020
19 augustus 2020 beoordeeld

Op zich een gewoon cafee dat beetje verstopt ligt in het toeristisch centrum . Maar hun eigen tripel is zooo lekker , een must do !

Datum van bezoek: augustus 2020
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft een leuke plaats, vriendelijke bediening en lekkere biertjes. Telkens we in Brugge zijn springen we even binnen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Staminee de garre bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Staminee de garre geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.