“garre tripellll”
Beoordeling van Staminee de garre

Staminee de garre
Geclassificeerd als nr. 40 van 723 Restaurants in Brugge
19 augustus 2020 beoordeeld

Op zich een gewoon cafee dat beetje verstopt ligt in het toeristisch centrum . Maar hun eigen tripel is zooo lekker , een must do !

Datum van bezoek: augustus 2020

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft een leuke plaats, vriendelijke bediening en lekkere biertjes. Telkens we in Brugge zijn springen we even binnen.

Datum van bezoek: juli 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische sfeer. Zo puur, zo nostalgisch en bijzonder gastvrij.
Wij voelde ons meer dan thuis.
Complimenten ook aan het personeel dat ze perfect wisten in te schatten welk biertje ik moest proeven.
Absoluut 5 sterren

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

In een klein steegje kan je dit vinden, om eerlijk te zijn deel ik dit niet graag. Omwille van volgende keer zeker plaats te hebben.
Gezellig ten top, leuke babbel met de kelner ( kennis van zaken )
Het "bier Garre " natuurlijk super lekker, voorzichtig zijn na de tweede.

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst op vrijdagavond langs gelopen maar 't zat vol. Zaterdagmiddag, eind van de middag, wel plek! Eerst de tripel van Garre zelf, een heerlijk biertje! Daarna een Deugniet, La Corne en Gouden Carolus. Stuk voor stuk aanraders. Bij elk biertje ontvang je ook wat blokjes kaas. Daarnaast een plankje met droge worst erbij besteld, heerlijk. Prijzen zijn best oké, gemiddeld zo'n €4,50-€6,50 per speciaalbier en de worst €6, genoeg voor naast 4 biertjes. Alles met de juiste glazen. Bediening is ook vriendelijk en snel.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Staminee de garre bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Staminee de garre geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.