Beoordeeld op 24 september 2020

Alles top ! en heel vriendelijke gastvrouw en -heer ! zij staan open voor alles ! Heel netjes en tot in de puntjes in orde! de feestbrunch wat dik in orde ! een aanrader is ook de rondrit met de funny ride buggy's !

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 september 2020

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. De B&B is goed gelegen, enkel parkeren is niet altijd evident.
Ontbijt was tip top in orde, alles wat je maar wou was er. Anke is een hele lieve gastvrouw die altijd klaar staat.
Alles was ook netjes.
Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en bij mooi weer is het zwembad een zeer groot pluspunt.

Beoordeeld op 3 september 2020

Weinig op aan te merken: zeer gastvriendelijke eigenares, zeer ruime kamers met alle comfort, prachtige tuin met zwembad, locatie ideaal om de stad te bezoeken, ontbijt was prima met genoeg keuze!
Enig minpuntje: uit de kranen in de badkamer kwam geen koud water, enkel lauw water.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Centraal gelegen b&b, mooie kamers, heerlijk ontbijt, fijne tuin met zwembad, gastvrij. Ook met kinderen een aanrader, met bedden aan de andere kant van de badkamer (wel in dezelfde kamer maar toch ook wat privacy als ouders)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mogen genieten van een top B&B. Eens je binnen bent 1 en al rust. Mooie inrichting, super vriendelijke gastvrouw. Als extra troef in deze B&B, je kan na een dagje Brugge rustig genieten van tuin en zwembad.
Het ontbijt is schitterend, meer dan alles aanwezig en Corona-prof opgediend.
Wij gaan zeker terug.