“Gezellig en lekker genoten”
Beoordeling van Sfeerbistro de Twijfelaar

Sfeerbistro de Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 21 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 20 - € 50
13 april 2024 beoordeeld

Super lekker gegeten in de twijfelaar. Ook mijn dochter van 14 heeft genoten van het lekkere eten. Prijs/kwaliteit was het correct. De sfeer is ook super gezellig. We houden van de uitstraling van het pand.

Datum van bezoek: april 2024

3 maart 2024 beoordeeld

Super lekker gegeten, enorm vriendelijke gastvrouw, een echte aanrader dit restaurant op wandelafstand van de markt!

Datum van bezoek: maart 2024
9 december 2023 beoordeeld

Wat een prachtig pand. Super lekker gegeten en een top bediening. We genoten van de gezellige sfeer. Het eten was lekker en we hadden voldoende tijd om te genieten wan de gerechten. We komen zeker terug. ❤❤❤

Datum van bezoek: december 2023
7 december 2023 beoordeeld

Je moet niet twijfelen,alles heel lekker,twee verschilende tapase en twee hoofdgerechten super lekker.Ook prijs kwaliteit klopt het plaatje.

Datum van bezoek: december 2023
3 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ambiance, mooie rustige muziek, vriendelijke bediening en heerlijk eten!

Wij hadden de kogelbiefstuk en de rib-eye. Mooie grote stukken vlees. Echt waar voor je geld!

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Sfeerbistro de Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro de Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!