“Lekker en ontspannen eten!”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 762 Restaurants in Brugge
18 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant de twijfelaar ligt een beetje in de luwte verscholen achter de grote toeristenschuren.
Na een warm welkom hebben we ons getrakteerd op een glaasje rode Port met supervers brood met boter.
De ambiance is knus met een vleugje retro.
De menukaart is niet uitgebreid maar er staat voor elk wat wils op.
Een heerlijke varkensstoof en hertenkalf was onze keuze.
Supervers superlekker de Twijfelaar is van het type “easy going “ lekker gegeten in een ontspannen sfeer met een zeer charmante bediening.

Datum van bezoek: december 2022

27 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Smal restaurant waardoor je vooral in de lengte, achter elkaar, zit te eten. Wel sfeervol aangekleed. Vriendelijke en goede bediening, kwaliteit van het eten is goed: ruime hoeveelheiden en prima van kwaliteit. Aanrader om na een dag shoppen lekker te kunnen eten!

Datum van bezoek: november 2022
25 november 2022 beoordeeld

Het eten is hier altijd superlekker, en niet superduur. Dé reden om hier telkens opnieuw te komen. Er is een gezellige patio, en op koude dagen zit je gewoon in één van de arty ruimtes binnen. Het is er rustig, de akoestiek zit goed. Heel vriendelijke bediening. Glutenvrij, lactosevrij, allemaal geen probleem.

Datum van bezoek: maart 2022
27 september 2022 beoordeeld

De setting is heel gezellig en het eten was dik in orde. Wij hadden als voorgerecht mosseltjes in currysaus to share en is een echte aanrader. Ook het personeel was heel vriendelijk, dus zeker een aanrader when in Bruges!

Datum van bezoek: juli 2022
21 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goed ontvangst.
Boven verwachting.
Een aanrader !
Gevarieerd menu, voor elk wat wils.
Leuke ruimte waar gezellige mensen zaten.

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!