“Lekker”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 749 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Lekker gegeten, correcte prijzen. En heerlijke wijnen! We namen er de tongfilets, niks op aan te merken. Gewoon lekker gegeten!

Datum van bezoek: september 2022

21 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Super prijs kwaliteit!
Toevallig hier terecht gekomen en gelukkig nog plaats. Salades zeer rijkelijk, lekkere frietjes, tapas om van te smullen! De bediening was ook top!

Datum van bezoek: juli 2022
3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar restaurant om met 5 dames te dineren.
We vonden dit adresje via Tripadvidor
Lekker eten, vriendelijke bediening.. Dus top!
Een aanrader, dit adresje onthouden we !!

Datum van bezoek: juli 2022
28 maart 2022 beoordeeld

We komen hier al zo lang, en steeds weer worden we opnieuw aangenaam verrast. Favoriete restaurants voor ons en voor onze tieners!

Datum van bezoek: maart 2022
26 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de coronaperikelen kunnen wij eindelijk terug genieten van de lekkere keuken van Brecht en Kim. In hun aangename interieur creëren ze een ongedwongen sfeer. Fijne gerechten, telkens met een opmerkelijke toets, worden klassevol geserveerd. Ditmaal liet ik me ook nog verleiden tot een toetje: moelleux!

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!