“Supervriendelijke ontvangst, gezellig interieur en zeer lekker eten. Instant vakantiegevoel!”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 724 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw en ook de ober had voor iedereen een vriendelijk woord. Altijd aangenaam als mensen hun job met passie uitoefenen en dat voelde je hier zeker wel. Natuurlijk is vooral het eten belangrijk maar ook dat was top. We begonnen met 2 tapas namelijk mosselen ‘Thai-style’ en gemarineerde coquilles en het was zeker genieten. Als hoofdgerecht kozen mijn vrouw en ik allebei de bouillabaisse, een keuze die we ons zeker niet beklaagden. De lekkere cocktails en de begeleidende hapjes (verse garnalen en olijven) maakten de ervaring totaal af. We zullen hier zeker nog terugkomen bij een volgend bezoek aan Brugge!

Datum van bezoek: juni 2021

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cocktails, mooie hapjes, goeie porties en super vlotte en vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar :-)

Datum van bezoek: juni 2021
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige locatie, knap interieur en warm ontvangen door de gastvrouw. Bediening was zeer vriendelijk en niets was teveel.
Het eten was heerlijk en zeker voldoende. Fijn concept met 'tapas' als voorgerecht.
Heerlijke avond, zelfs ondanks het weer is onze avond zeker niet in het water gevallen

3 weken geleden beoordeeld

Een heel fijne ontdekking in Brugge. Het eten is lekker, het is een gezellig interieur,.. er staat niet super veel op de kaart, maar er is voor elk wat wils.
Als vegetariër apprecieerde ik dat er vegetarische opties zijn. Ik had dat doorgegeven tijdens de reservatie, en tijdens het hapje hebben ze hiermee rekeninggehouden.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk ni dat je in Brugge ergens beter kan eten.
Suuupergezellig etablissement
Suuuupereigenge(s)maakte Gin
Suuuuper tapas met coquilles (staan blijkbaar terug - ook over 3 jaar) op de menu. Burritos en andere tapas , lekker
En dan suuuperhoofdgerechtjes
En nog lekkere wijn en koffie
Alles geregeld door een suuuperlieve gastvrouw!!

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.