“Zeldzame bloem in een zee van onkruid”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 14 van 723 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Terwijl Brugge bol staat van adresjes waar je dikwijls minder goed eet dan thuis is De Twijfelaar een zaak waar je minder voor de hand liggende keuzes vindt zoals Longhaas (Die ik dan ook besteld heb). De bediening was uiterst professioneel zonder afstandelijk te zijn en de keuken was op minstens hetzelfde niveau. Wij kijken uit naar een volgend bezoek (buiten corona)

9 oktober 2020 beoordeeld

Fantastisch op elk vlak : uitnodigend aangenaam rustuitstralend kader met artistiek kantje, fijne bediening door een uiterst vriendelijke uitbaatster die werkelijk volledig ten dienste staat van haar klanten, verzorgde presentatie van de schotels, ...kan nog zo wat doorgaan

Datum van bezoek: oktober 2020
4 oktober 2020 beoordeeld

Gezellig en sfeervol interieur. Zeer aangename en vriendelijke ontvangst door de gastvrouw .
Top-presentatie van de gerechten. Een eenvoudig gerecht , zo speciaal gepresenteerd. Dagverse producten van zeer goede kwaliteit.
Mooi kaart , NIET duur.
Verdient een plaats of toch zeker een erkenning of vermelding in Gault Millau of andere gerenommeerde restaurantgids.
Een Toppertje !

Datum van bezoek: oktober 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten in een aangename sfeer! Zeer vriendelijke bediening! Een ommetje van de Markt zeker waard

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje geboekt na het lezen van de commentaren op tripadvisor. En we hebben het ons niet beklaagd, zeker niet. Heel vriendelijke gastvrouw die alles voor haar rekening neemt (en dit met de glimlach doet). Het eten was echt lekker. Niets op aan te merken! We hebben hier echt genoten van ons diner. Aanrader!

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.