“Verrassend”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 14 van 729 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Gezellig en sfeervol interieur. Zeer aangename en vriendelijke ontvangst door de gastvrouw .
Top-presentatie van de gerechten. Een eenvoudig gerecht , zo speciaal gepresenteerd. Dagverse producten van zeer goede kwaliteit.
Mooi kaart , NIET duur.
Verdient een plaats of toch zeker een erkenning of vermelding in Gault Millau of andere gerenommeerde restaurantgids.
Een Toppertje !

Datum van bezoek: oktober 2020

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten in een aangename sfeer! Zeer vriendelijke bediening! Een ommetje van de Markt zeker waard

Datum van bezoek: augustus 2020
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje geboekt na het lezen van de commentaren op tripadvisor. En we hebben het ons niet beklaagd, zeker niet. Heel vriendelijke gastvrouw die alles voor haar rekening neemt (en dit met de glimlach doet). Het eten was echt lekker. Niets op aan te merken! We hebben hier echt genoten van ons diner. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede service. Hygiëne regels worden erg goed in acht genomen. Gastvrouw erg vriendelijk. Kleine extraatjes zoals hapjes van het huis vooraf en bij de koffie doen net dat beetje extra.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meerdere bezoekjes achter de rug en steeds zeer tevreden. Vriendelijke gastvrouw, leuke gerechten, verrassend
decor en leuk terrasje. Prijs/kwaliteit een echte aanrader. Hier komen we graag terug!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!