“Aanrader! ”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 14 van 735 Restaurants in Brugge
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje geboekt na het lezen van de commentaren op tripadvisor. En we hebben het ons niet beklaagd, zeker niet. Heel vriendelijke gastvrouw die alles voor haar rekening neemt (en dit met de glimlach doet). Het eten was echt lekker. Niets op aan te merken! We hebben hier echt genoten van ons diner. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede service. Hygiëne regels worden erg goed in acht genomen. Gastvrouw erg vriendelijk. Kleine extraatjes zoals hapjes van het huis vooraf en bij de koffie doen net dat beetje extra.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meerdere bezoekjes achter de rug en steeds zeer tevreden. Vriendelijke gastvrouw, leuke gerechten, verrassend
decor en leuk terrasje. Prijs/kwaliteit een echte aanrader. Hier komen we graag terug!

22 juli 2020 beoordeeld

Toffe inrichting! Mooie terras achteraan.
Toffe menu's.
Heel lekker gegeten: slibtongetjes om duimen en vingers af te likken en een pittige canneloni. Een heerlijk
Vriendelijke bediening.

5 juli 2020 beoordeeld

Op zoek naar een adresje voor een lekkere lunch en op aangeven van de reviews die ik hier las, reserveerde ik een tafeltje. Ik kan dit adres alleen maar aanraden. Hartelijke bediening en de beste steak ooit hier gegeten. Hebben een leuk klein terrasje. Zeker eens proberen!

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!