“Wegdromen in de sfeervan de Twijfelaar”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 17 van 737 Restaurants in Brugge
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel warme ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening. Toffe hapjes ( chips met truffel, heerlijke olijven, verse garnalen), voorgerecht gravad lax was super, varkensvlees als hoofdgerecht super mals, heel erg smaakvol). Een echte aanrader in centrum Brugge, verborgen juweel

Datum van bezoek: februari 2020

3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vader hebben we op zijn 85°verjaardag verrast met een heerlijk diner in dit gezellige restaurant. We werden in 'de watte' gelegd zowel qua smaken als qua bediening. Reeds 6 jaar vinden we hier een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Steeds lekkere gerechten met fijne streekproducten en dat net op een andere en respectvolle manier gepresenteerd op mooie borden. Eerlijke keuken.

Datum van bezoek: februari 2020
15 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast geweest! Zeer lekker en een heel vriendelijke dame die ons bediend heeft! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een dagje Brugge, kwamen wij, nadat wij de goeie beoordelingen gelezen hadden op TripAdvisor, langs in de Twijfelaar.

De knusse bistro ligt weg van de toeristische drukte, in een klein straatje.

Wij kozen voor de pikante Thaise wok met bijpassende wijnsuggestie.

Lekkere smaakcombinaties en ruime porties!

Zeer vriendelijke bediening door de attente gastvrouw.

Wij gaan er zeker eens terug!

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld

We hebben in De Twijfelaar heerlijk getafeld met verse seizoensproducten en een ongelooflijk persoonlijke en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!