“Leuke plek”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 832 Restaurants in Brugge
4 september 2019 beoordeeld

Het interieur is bijzonder, een leuke combi tussen kunstig en kitsch. De bediening was vriendelijk en losjes. Van het eten waren wij niet zo onder de indruk. Slecht was het zeker niet maar ook niet wauw. Dit gezegd zijnde, wil ik wel benadrukken dat de eigenaars (jong koppel) heel authentiek zijn en het beste voor hebben met hun klanten. Wat niet van elk restaurant in Brugge kan gezegd worden.

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Een echte aanrader! Daarnaast kregen we ook wat extra's aangeboden als aperitief en bij onze thee.

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het moment dat je hier binnenstapt voel je je welkom. Geen al te grote kaart maar voor iedereen wat wils! Gezellig en apart interieur en een super terras waar je uit de wind kan zitten. Lekkere en betaalbare wijn en heerlijke homemade gin! Ook de amusés werden gesmaakt. De beste steak die men man al gegeten heeft. En de pepper burger was ook zalig. De salade met visreepjes was overheerlijk. Het brood is lekker vers en krokant. Alleen al voor de vriendelijkheid van de uitbaatster zou je een bezoekje brengen! Dus niet twijfelen en gewoon DOEN!

Datum van bezoek: juli 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons de derde super leuke en overheerlijke ervaring om bij dit zeer aangename duo/team Kimberly en Brecht te komen eten. Het was super heet buiten maar binnen op het gezelligste keertje van Brugge viel dit best reuze mee. Dikke duim en doe zo verder !! Aanrader eerste klasse

Grtjes Olga en Erik uit Hasselt

Datum van bezoek: juli 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Dit restaurant dat net buiten het drukke centrum ligt is echt de moeite waard. De ontvangst en bediening zijn echt top en super vriendelijk en de gerechten lekker en zeer verzorgd In deftige porties aan eerlijke prijzen. Ook de amuses werden gesmaakt alsook het super lekkere brood. Ga hier zeker eens eten als je in Brugge bent.

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!