“Prima en verzorgd”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 824 Restaurants in Brugge
5 weken geleden beoordeeld

Op de middag op een zaterdag de lunch genomen met daarvoor een aperetief met bierballetjes. Bediening van de twee dames was top en de steak tartaar was zoals het hoort te zijn, vers en goed van smaak. Frietjes waren ook knapperig en niet vet.
Het terrasje (binnenkoertje) is klein en er kunnen maar een aantal tafeltjes staan. Wel gezellig. Voor ons was dit nu geen probleem. Heerlijk genoten. Bedankt! :-)

Datum van bezoek: juni 2019

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden nog net het laatste tafeltje. Het eten was heerlijk! Leuke voorgerechten gekregen en daarna het hoofdgerecht: op je vingers erbij af te likken. Daarna nog een heerlijke dame blanche op. Bediening was super. Geen minpunten gevonden.

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We stapten hier al heel vaak voorbij en op een avond stap je binnen.
Kleine kaart - heerlijke gerechten - vriendelijke bediening. Een AANRADER.
Interieur mag eens sfeervol heringericht worden ;-)

19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiernaartoe gekomen door de tripadvisor beoordelingen. En naar onze mening staan ze terecht zo hoog. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Heeeeel leuk en gezellig kader om te zitten. Originele gerechten op de kaart, net als de omslag van de kaart zelf. Heel lekker (rood) huiswijntje. En dit alles voor een eerlijke prijs. Een aanrader.

Bedank 140.577
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten zoals altijd! Heel vriendelijke service en snelle bediening! Mensen die leven voor hun vak! Een echte aanrader!

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!