“Heerlijk ”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 16 van 822 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden nog net het laatste tafeltje. Het eten was heerlijk! Leuke voorgerechten gekregen en daarna het hoofdgerecht: op je vingers erbij af te likken. Daarna nog een heerlijke dame blanche op. Bediening was super. Geen minpunten gevonden.

Datum van bezoek: juni 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We stapten hier al heel vaak voorbij en op een avond stap je binnen.
Kleine kaart - heerlijke gerechten - vriendelijke bediening. Een AANRADER.
Interieur mag eens sfeervol heringericht worden ;-)

19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiernaartoe gekomen door de tripadvisor beoordelingen. En naar onze mening staan ze terecht zo hoog. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Heeeeel leuk en gezellig kader om te zitten. Originele gerechten op de kaart, net als de omslag van de kaart zelf. Heel lekker (rood) huiswijntje. En dit alles voor een eerlijke prijs. Een aanrader.

Bedank 140.577
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten zoals altijd! Heel vriendelijke service en snelle bediening! Mensen die leven voor hun vak! Een echte aanrader!

24 april 2019 beoordeeld

Afgelopen weekend hier gegeten, en wat was het lekker. Wij hebben echt genoten van het eten maar ook zeker van de gastvrije bediening. Helaas waren ze de zondag gesloten anders waren wij zeker weer terug gegaan voor de 2de avond ;)
Mochten we ooit weer naar Brugge gaan komen we zeker terug

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!