“Toppertje ”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 15 van 818 Restaurants in Brugge
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte ontvangst met een zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw . Lunch aan 17,5€ is een aanrader . Hier is eens het bewijs dat je niet veel hoeft te betalen om eerlijk / vers / verzorgd te krijgen . Jullie zijn een voorbeeld voor velen en wij komen terug

Datum van bezoek: april 2019

5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant gevonden op trip adviser . Heel sympathieke bediening van de gastvrouw . Lekkere droge witte huiswijn . Lekkere Carpaccio van coquilles , lekkere eendeborst , lekkere Thaise curry . De bouillabaisse voor voorgerecht vond ik ietsjes minder . Al bij al een aanrader ! Wij gaan de Twijfelaar zeker aan iedereen aanbevelen !!!!

Datum van bezoek: april 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft voor ons een uitstekend Brugs adres waar zowel de keuken als de klant echt is. Respect voor zowel de ingredienten als voor de levensgenieters. Chapeau! Lunch of diner: perfect!

Datum van bezoek: maart 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers eten en super vriendelijke bediening. Pure verwennerij. Een echte aanrader is de home made hamburger. Een lekkere afsluiter de sabayon.

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk ingericht restaurant met heerlijke bio / lokale gerechten. De bediening is super en de gerechten zijn smaakvol. We hebben hier een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!