“Zonder twijfel”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 14 van 804 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers eten en super vriendelijke bediening. Pure verwennerij. Een echte aanrader is de home made hamburger. Een lekkere afsluiter de sabayon.

Datum van bezoek: maart 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk ingericht restaurant met heerlijke bio / lokale gerechten. De bediening is super en de gerechten zijn smaakvol. We hebben hier een heerlijke avond gehad.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vinden wij het heel moeilijk om in Brugge een goed restaurant te vinden. Heel veel restaurants zijn te toeristisch. Maar deze keer hebben we echt zeer lekker gegeten, allemaal heel vers. Ik heb risotto met vis gegeten, zeer lekker en smeuïg. Mijn vriend heeft kogelsteak gegeten, hij wil dit altijd zijn steak helemaal doorbakken wat veel een probleem is. Deze keer was hij perfect gebakken en nog zeer zacht. Ook de saus, groenten en mayo waren zeer verzorgt. De gastvrouw was ook zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere alcoholvrije aperitief. Daarna genoten van een uitstekende risotto. Zeker een aanrader!

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs/kwaliteit
Gezellige sfeer
Goede en vriendelijke bediening
Zeker een aanrader
Wij komen zeker en vast terug
Doe zo voort!!!

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!