“Ronduit excellent! ”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 17 van 799 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaal en bediening. Een gezellige interieur met leuke accenten. Originele presentatie van de gerechten. Het eten zelf was ronduit verrukkelijk. Een echte topper.

Datum van bezoek: februari 2019

1 week geleden beoordeeld

Zeer sympathieke gastvrouw en gerechten van topkwaliteit. Amuse van het huis maakt het volledig af. Een must voor wie Brugge bezoekt!

Datum van bezoek: februari 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier reeds meerdere malen geweest (behoort tot ons favoriete restaurant in Brugge) en steeds blijven Kim en Brecht ons verbazen.
Van tapas tot dessert alles steeds dik in orde.
Er wordt met dagverse produkten gewerkt en kaart wisselt regelmatig. De bouillabaisse is een aanrader.
Je voelt dat Brecht kookt met passie en dat Kim graag mensen ontvangt.
Een dikke duim voor jullie beiden

Datum van bezoek: januari 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heel erg lekker gegeten. We kregen een voorgerecht van het huis, een aardappel soepje met truffelchipje en olijfjes.zelf namen we er ook nog de warme camembert bij, MMM! Als hoofdgerecht bestelden we de burger en de vegetarische lasagne. En het was heerlijk. De kaart verandert regelmatig, maar elke keer opnieuw verrassen ze ons met weer een lekker gerecht!

Datum van bezoek: januari 2019
1 januari 2019 beoordeeld

Wij hadden een paprikasoep als voorgerecht een en een risotto met dorade als hoofdgerecht. Heel lekker. Je kon zo proeven dat er met verse producten gewerkt werd. De bediening was eveneens uitstekend.Twee jonge mensen die proberen hun gasten zo goed mogelijk te verwennen.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!