TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Steeds lekker, gezellig en super vriendelijke gastvrouw!”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 15 van 834 Restaurants in Brugge
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heel erg lekker gegeten. We kregen een voorgerecht van het huis, een aardappel soepje met truffelchipje en olijfjes.zelf namen we er ook nog de warme camembert bij, MMM! Als hoofdgerecht bestelden we de burger en de vegetarische lasagne. En het was heerlijk. De kaart verandert regelmatig, maar elke keer opnieuw verrassen ze ons met weer een lekker gerecht!

Datum van bezoek: januari 2019

1 januari 2019 beoordeeld

Wij hadden een paprikasoep als voorgerecht een en een risotto met dorade als hoofdgerecht. Heel lekker. Je kon zo proeven dat er met verse producten gewerkt werd. De bediening was eveneens uitstekend.Twee jonge mensen die proberen hun gasten zo goed mogelijk te verwennen.

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met afwisselde gerechten. Alles fijn van smaak. Personeel werkt erg hard, is zeer vriendelijk en attent. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker correcte keuken. Vriendelijk personeel !! Geen modern interieur maar zeer proper. Verzorgde borden en lekker !

2 december 2018 beoordeeld

Een lekkere keuken, gezellig interieur, vriendelijke (super) bediening.
Er is ook de mogelijkheid om glutenvrij te eten.
Prijs-kwaliteit is prima.

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!