“de beste prijs-kwaliteit die je kan vinden. x”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 15 van 796 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

De hertensteak was super! Heel lekkere groentjes! Hier komen we zeker terug!!! En gauw! Een (h)eerlijke keuken met heel sympathieke bediening!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, vriendelijke bediening, heel persoonlijk. Het eten was zeer lekker! Een unieke toets aan klassieke gerechten :) Ik raad het zeker aan! (Lasagne = aanrader)

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker hapje gekregen tussendoor. De hertensteak was top. Zeker voor deze prijs. Leuke inrichting ook om in te zitten.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening...apart en gezellig interieur...heel lekker gegeten...dit restaurant is zeker een aanrader...prijs/kwaliteit top...stoofpotje van everzwijn en wok waren heel lekker.

25 oktober 2018 beoordeeld

Lekker eten, heel vriendelijke bediening, alles tot in de puntjes verzorgd. Iets prijziger dan het gemiddelde maar toch nog niet overdreven, alles was hierdoor wel van uitstekende kwaliteit en VEEL, daar ga je niet met honger buiten.. We betaalden 90 euro voor 2 (a la carte, aperitief, voorgerecht en hoofdschotel (geen koffie of dessert genomen, we konden niet meer) ;)

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!