Vandaag geopend: 09:45 - 23:45

vanaf 1,23 US$
vanaf 25,59 US$
vanaf 55,34 US$
Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Een fijne rondleiding, met een gids die veel ervaring had. We hadden graag meer willen zien, en niet 1 gedeelte van brugge. Voor mensen die nog nooit in Brugge zijn geweest en zelf nog geen wandeling hebben gemaakt. Kan ik dit zeker aanraden !

Datum van activiteit: juli 2020
Legends_of_Bruges, Public Relations Manager van Legends Free Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Denise,

Thanks for your feedback! We are glad to read that enjoyed our Legends Free Walking tour of Bruges. We hope our tour met your expectations and we are very happy that you consider recommending our tours to other travellers. Though we can see that you rate our tour as "average", which doesn't match with the content of your review. Would you please consider rearranging your given rating according to your kind review?

Wish you all the best,
Legends team

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben de avondwandeling tour gedaan met Bram, een echte Bruggenaar, die enthousiast vertelde over zijn stad. Ondanks de regen een zeer leuke tour gehad, bedankt nog voor het lenen van de paraplu

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Vanwege corona hadden wij het geluk dat we de enige deelnemers waren. We kregen een privé tour Louis, ook wel opa genoemd. Hij is geboren en getogen in Brugge en kan eindeloos prachtige verhalen vertellen. We kwamen heel veel te weten tijdens de rondleiding, waar we anders nooit van hadden gehoord. Echt een aanrader om te doen! Ook omdat je veel tips krijgt over leuke kroegjes en bezienswaardigheden.

Beoordeeld op 20 juni 2020 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Brugge zijn we op deze tour geweest. Onze guide, Louis, is een zeer betrokken man met de stad. Door zijn enorme kennis en ervaring heeft hij ons een geweldige kennismaking met Brugge bezorgd. Ik raad iedereen aan om met - naar eigen zeggen - de grootvader van de gidsen te wandelen.

Beoordeeld op 15 juni 2020 via mobiele applicatie

Vandaag met Louis een wandeling gemaakt met Brugge. Gezien corona tijd en weinig toeristen was ik de enige aanmelding. Desalniettemin ging de tour toch door. Met veel kennis en passie vertelt Louis over "zijn" Brugge. Zeker een aanrader!