“Met Frank door Brugge”
Beoordeling van Legends Free Walking Tours

Legends Free Walking Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Tours in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Voedsel te koop, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
4 maart 2018 beoordeeld

Gedurende ruim 2 uur hingen we aan de lippen van historicus Frank. Enorm interessant.
Geweldige stad Brugge, geweldige walkingtour.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 uur durende stadswandeling met uitstekende gids. Met aan het eind een vrije gift. Wij hebben de gids vorstelijk beloond . Bedankt!

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep van 21 man eigen gids louis gehad. Hij heeft ons op ons verzoek verkorte tour gegeven en stad laten zien! Het was top!

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige rondleiding gehad door Brugge! Onze gids wist de rondleiding enthousiast te geven en vertelde leuke, maar niet de standaard uit boekjes, verhalen. Echt een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tour door Brugge elke plek heeft zijn eigen verhaal is zekker een aanrader om te doen als je in Brugge bent. Duimpje omhoog voor de gids Nick

Reizigers die Legends Free Walking Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Legends Free Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!