Vandaag geopend: 09:45 - 23:45

Meer info
vanaf 52,20 US$
Meer info
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Super interessante tour, Pascal wist ons te boeien, te vermaken en het leek bìjna of we echt door de middeleeuwen liepen.

Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Brugge hebben wij ook deelgenomen aan de Legends-tour. Ondanks het gure, regenachtige weer hebben wij erg genoten. Dit doordat Louis erg leuk vertelde over de rijke geschiedenis en dit leuk combineerde met grappen over historische feiten. Hij vertelde alsof het vorige week plaats had gevonden en hij er persoonlijk bij was. Erg leuke tour!

Beoordeeld op 5 november 2017

Onze gids was Pascal en hoedje af voor deze enthousiaste, fantastisch (en geduldige) verhalenverteller! Wat hebben wij genoten van deze tour. Een echte aanrader voor iedereen die een andere kant van Brugge wil leren kennen. Mooie en interessante plekjes die menig persoon zo voorbij zou lopen, niet wetende wat voor spannende verhalen er werkelijk achter schuil gaan. Een hele andere ervaring dan de standaard strakke tour regime van veel andere touraanbieders. Wij hadden een privetour geregeld met Simon wegens de gezondheid van mijn moeder, en niet alleen werd er tijdens de tour rekening gehouden met het tempo van de tour en obstakles als trappen, hij werd zelfs helemaal in het Nederlands gegeven omdat mijn moeder op het moment problemen heeft met het verstaan van Engels. Een dikke pluim voor de tour en een DIEPE buiging voor Pascal en Simon.

Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben de middagrondleiding gedaan in de regen. Ondanks het slechte weer wist de gids ons allemaal te amuseren en te boeien met leuke verhalen! Deze tour kan ik echt iedereen aanraden!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben samen de avond tour en de dag tour gedaan.
Dit zeker een aanrader want je hebt dan heel Brugge gezien. En beide tours hebben een andere route.
Beide bieden aan het eind kortingsbonnen aan. De tour dus aan het begin van je trip doen!
Ze werken op donaties! Beetje klein geld mee nemen dus :)

Datum van activiteit: oktober 2017