“Middag en avondtour”

17,82 US$*
Vanaf
Brugge Bierproeven
Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Tours in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Activiteiten voor jonge kinderen
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pascal was onze gids voor de middag , wat een enthousiaste leuke Brugge fan.Springt op muurtjes en hekjes om zo iedereen goed zn verhalen over te brengen echt superleuk. De avondtour was met Emiel..leuk om ander deel vam Brugge te doen en aan te raden om daarna de bierproeverij te doen met hem..superleuke dag gehad met deze 2 leuke gidsen..fooi dik verdiend

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super interessante tour, Pascal wist ons te boeien, te vermaken en het leek bìjna of we echt door de middeleeuwen liepen.

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Brugge hebben wij ook deelgenomen aan de Legends-tour. Ondanks het gure, regenachtige weer hebben wij erg genoten. Dit doordat Louis erg leuk vertelde over de rijke geschiedenis en dit leuk combineerde met grappen over historische feiten. Hij vertelde alsof het vorige week plaats had gevonden en hij er persoonlijk bij was. Erg leuke tour!

5 november 2017 beoordeeld

Onze gids was Pascal en hoedje af voor deze enthousiaste, fantastisch (en geduldige) verhalenverteller! Wat hebben wij genoten van deze tour. Een echte aanrader voor iedereen die een andere kant van Brugge wil leren kennen. Mooie en interessante plekjes die menig persoon zo voorbij zou lopen, niet wetende wat voor spannende verhalen er werkelijk achter schuil gaan. Een hele andere ervaring dan de standaard strakke tour regime van veel andere touraanbieders. Wij hadden een privetour geregeld met Simon wegens de gezondheid van mijn moeder, en niet alleen werd er tijdens de tour rekening gehouden met het tempo van de tour en obstakles als trappen, hij werd zelfs helemaal in het Nederlands gegeven omdat mijn moeder op het moment problemen heeft met het verstaan van Engels. Een dikke pluim voor de tour en een DIEPE buiging voor Pascal en Simon.

Bekijk meer beoordelingen
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de middagrondleiding gedaan in de regen. Ondanks het slechte weer wist de gids ons allemaal te amuseren en te boeien met leuke verhalen! Deze tour kan ik echt iedereen aanraden!

Reizigers die Legends Free Walking Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Legends Free Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!