“Dag en nacht tour ”
Beoordeling van Legends Free Walking Tours

Legends Free Walking Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Tours in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
Een TripAdvisor-lid
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben samen de avond tour en de dag tour gedaan.
Dit zeker een aanrader want je hebt dan heel Brugge gezien. En beide tours hebben een andere route.
Beide bieden aan het eind kortingsbonnen aan. De tour dus aan het begin van je trip doen!
Ze werken op donaties! Beetje klein geld mee nemen dus :)

4 oktober 2017 beoordeeld

Zeer uitgebreide "historic tour" door Brugge, die je langs alle bijzondere plaatsen neemt. De rondleiding is in het Engels, maar vragen konden gewoon in het Nederlands gesteld worden. Tour duurde ongeveer 2/2.5 uur, precies genoeg om door het historische centrum van Brugge te lopen!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede tour met veel informatie. Erg goed opgezette rondleiding. Louis de gids is een grappige Belg die erg goed kan vertellen en ook veel van de stad weet
Zeker de moeite waard!!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke middag hebben we gehad met deze wandeling door Brugge. Onze super leuke gids Lander had erg interessante en grappige verhalen te vertellen in erg goed Engels. We hebben genoten! Een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
14 september 2017 beoordeeld

Een leuke tour door het deel van Brugge wat minder toeristisch is, en daarom extra leuk. Leuk om de verhalen te horen wat er in het verleden heeft gespeeld, en de spook verhalen :) .. Een gratis tour maar zeker een fooi waard. Helaas was het bij ons regenachtig weer maar dat mocht de pret niet drukken..

Reizigers die Legends Free Walking Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Legends Free Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!