“Gezellig en lekker!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 december 2017 beoordeeld

Al verschillende keren heel lekker gegeten. Super verse keuken!Ondanks het altijd zeer druk is, blijft de bediening zeer vriendelijk!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten (sparerib en chocomouse) tegen een passende prijs. Gezellige sfeer, lekker warm en vriendelijk personeel.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi sfeervol en gezellig. Ook lekker gegeten voor een goede prijs. Stoof is lekker!! We komen zeker terug.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is ongedwongen en gezellig. Je zit er wel erg dicht op elkaar maar dat vonden wij geen probleem. De stoverij is echt een aanrader!!! Het personeel was vriendelijk en heeft ons zelfs nog wat tips gegeven over waar we op dinsdag nog gezellig wat konden drinken :)

Een minpuntje was het dessert. Ik had de tiramisu en die was bijna vrieskoud en miste de smaak van espresso wat best essentieel is. Alleen daarom helaas 4 sterren i.p.v. 5 want voor de rest was alles perfect!

1 oktober 2017 beoordeeld

Heel gezellig interieur. Het eten was prima. Jammer dat honden toegestaan zijn in dit restaurant. Voor mijn astma was dit geen goede combinatie.
Na goede recencies op tripadvisor hadden we hier gereserveerd wat wel nodig is gezien de drukte.

Reizigers die Gran Kaffee De Passage bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Gran Kaffee De Passage geweest? Deel je ervaringen!