“Clubweekend”

Keukens: Braziliaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2019 beoordeeld

Op Hemelvaartavond nog even het terras op met de club, genieten van de Vlaamse delicatessen, de vloeibare wel te verstaan. Voldoende keus, lekker weer dus genieten maar. Net wat van de markt af, ook nog eens qua prijzen wat aantrekkelijker.

5 juni 2019 beoordeeld

Op een zaterdagavond rond 8 uur plaats genomen op het terras voor een diner. Na ongeveer 10 minuten werden we nog niet geholpen. Een van de obers liep langs onze tafel en spraken hem aan. Hij wilde eerst een peuk roken, liep het plein af en ging tegenover een sigaret roken. Op de terugweg heeft hij ons genegeerd. We zijn op het terras er naast gaan zitten. Binnen 5 minuten was de ober weer terug en ontdeed alle tafels van dat deel van het terras van kleedjes, "gereserveerd" bordjes, bestek en plantjes. Blijkbaar hadden ze er geen zin meer in. Slechte zaak!

Datum van bezoek: juni 2019
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweeën heerlijk gegeten bij dit restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend maar is wel gericht op de vlees- en visgerechten

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten na een lekker dagje struinen door Brugge. We aten beide de mosselen, helemaal prima!

15 april 2019 beoordeeld

Mossels van de chef besteld (een voorgerecht) als lunch. Een kwart van de mosselen was niet of nauwelijks gekookt. Hierdoor gingen veel,schelpen niet open en waren anderen veel te slap. Vervolgens bij het afrekenen moeten betalen voor een grote pan mosselen. Het zal aan de drukte hebben gelegen en het slechte werkhumeur van de chef. De prijs - kwaliteitsverhouding op deze dag sloeg in ieder geval nergens op.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die 't Nieuw Walnutje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 't Nieuw Walnutje geweest? Deel je ervaringen!